Lets Fly, Lets Fly, Lets Fly Away!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu Lets Fly, Lets Fly, Lets Fly Away!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

Lets Fly, Lets Fly, Lets Fly Away!!

Door: JohanenMartin

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

07 Mei 2010 | Nederland, Almere Stad

Hello Everybody,

Morgen is het eindelijk zover... Na maanden van voorbereiden en het uitpluizen van de Capitool reisgidsen en vooral het aftellen vliegen we morgenochtend om 10.40 uur eindelijk weg richting Los Angeles, USA! We hebben een rechtstreekse vlucht met KLM (KL 601) dus na ongeveer 11 uurtjes vliegen zullen we weer voet zetten op Amerikaanse bodem, alleen nu de westkant na vorig jaar de oostkant te hebben gedaan. De koffers zijn net gepakt, al nemen we dit jaar véél minder mee zodat we lekker flink kunnen shoppen (Abercrombie here we come). We gaan straks op tijd ons bedje in, dan zijn we in ieder geval goed fit voor de lange dag en reis.
Eenmaal aangekomen in LA zullen we de auto oppikken en richting ons hotel rijden (www.shelterlosangeles.com). Ons totale reisschema voor de vier weken ziet er ongeveer zo uit:

08 - mei Amsterdam-Los Angeles
24 - mei San Francisco
28 - mei Santa Barbara, Malibu
29 - mei Los Angeles
04 - juni Los Angeles-Amsterdam

Tussen alle dagen door zullen we veel gaan doen, bezoeken, bekijken, zien, beleven, rijden, eten en
drinken en vooral heerlijk van alles met z'n tweetjes genieten. We houden jullie op de hoogte, maar nu eerst lekker slapen en morgen:
CALIFORNIË HERE WE COME!!

Liefs,

Johan en Martin

• 07 Mei 2010 - 17:26

Marjolijn:

Hééééééééél veel plezier, maar dat kan niet missen daar!
    E N J O Y!
    x

• 07 Mei 2010 - 19:24

Hans En Roel:

veel plezier daar, enne niet teveel gokken in vegas he, je weet het he $ 10 op rood en $ 10 op zwart, with free drinks.
    o ja, nog gefeliciteerd met de beker he

• 08 Mei 2010 - 07:00

Janie:

zo ik ben weer thuis en jullie zijn nu echt begonnen aan de vacantie veel plezier en geniet met volle teugen xxxxx mama

• 08 Mei 2010 - 09:05

Hans En Roel:

Hopen dat ze op tijd weg zijn ?

Kans op vertraging van vluchten
    Uitgegeven: 8 mei 2010 10:29
    Laatst gewijzigd: 8 mei 2010 10:29

SCHIPHOL - Reizigers die zaterdag met het vliegtuig naar Noord-Amerika of Zuid-Europa willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen. Oorzaak hiervan is het vulkaanas uit IJsland.

Volgens de zegsvrouw hangt er inmiddels een aswolk van IJsland tot aan Zuid-Europa. Daardoor moeten alle vluchten naar de Verenigde Staten en Canada omvliegen. Deze reizen duren dan ook langer dan gepland.

• 08 Mei 2010 - 15:20

Jansepansekevertje:

ik heb mijn lijstje doorgegeven en ik hoop dat je ze tegen het lijf loopt dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van mij en een poot van boomer

• 08 Mei 2010 - 17:35

Audrey:

Hey lieverds!
    Jullie waren nog niet eens weg, of ik dacht alweer aan jullie vanmorgen. Op t nieuws hoorde ik dat er alweer vertraging was voor mensen die vandaag zouden vliegen naar America.... Ik dacht nee hé, dat hebben zij weer....Ik hoop voor jullie dat het reuze meeviel en eigenlijk dat jullie nergens last van hebben gehad. Nu lekker in het vliegtuig voorbereiden op de leuke vakantie in het vooruitzicht! Ik ben benieuwd naar jullie leuke verhalen en wat jullie allemaal mee gaan maken! Geniet er lekker van, laat die 4 weken maar heel lang duren!!!En Jo!!!!niet teveel uitgeven hé....ik ken je een beetje hahahaha! Martin, hou je hem in het gereel???
    Moppies, geniet er lekker van, heel veel plezier en doe voorzichtig!
    Dikke kus van Audrey

• 08 Mei 2010 - 22:38

Ria:

Hoogstwaarschijnlijk rijden jullie al lekker rond in een vette Amerikaan.
    Vergeet Universel Studios niet he.

• 09 Mei 2010 - 10:02

Erwin:

Ik wil ook.
    Have fun

• 10 Mei 2010 - 14:48

Ria:

Vergeet niet het plaatsje Carmel te bezoeken.
    Clint Eastwood is of was er burgemeester.
    Hij had er ook een restaurant met Dirty Harry burgers, maar volgens mij is het restaurant opgeheven.