We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Johan en Martin

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

18 Augustus 2013 | Nederland, Almere Stad

Good evening everybody!

Koffers gepakt, laatste dingen gestreken, huisje beetje opgeruimd, super-11 gedaan.... Nog even druk maken om daarna hopelijk vier weken tot rust te komen. We hebben onze route af en als we het zo zien horen we jullie denken, hoe kunnen jullie tot rust komen met zo veel te doen? Heerlijk vinden we dat! Weer een nieuw land om te gaan ontdekken, met nieuwe ervaringen, gewoontes en mensen.

Morgen stijgen we om 14.55 uur op richting Toronto, waar we acht uur later zullen landen. Hieronder globaal onze route:

Amsterdam-Toronto
Vernon-Osoyoos
Osoyoos-Vancouver
Vancouver-Vancouver Island
Vancouver Island-Vancouver

We kunnen niet wachten om met de reis te beginnen, maar eerst nog een nachtje in ons eigen bedje. Vanaf morgen gaan we zoals eerder gezegd The Canadian Way! Hopelijk volgen jullie ons op de voet, maken we weer veel mooie dingen mee om jullie een beetje zoet te houden.

Tot snel vanuit Canada en lets go!

Liefs van ons!

• 18 Augustus 2013 - 21:57

Stefan En Rebecca:

Een hele goede reis gewenst en heel veel plezier saampjes!
    Wij gaan vanaf hier meegenieten!
    Dikke kus

• 19 Augustus 2013 - 07:27

Janie:

Nou het is zover jullie gaan heerlijk 4 weken genieten en ik ook met de auto hahahahah
    Heel veel plezier zie jullie zo xxxx

• 19 Augustus 2013 - 08:12

Marjolijn:

Héél veel plezier en geniet van Canada! X

• 19 Augustus 2013 - 10:30

Willemien:

Wij wensen jullie mooie en goede reis!!

• 19 Augustus 2013 - 18:21

Marleen:

Een hele goede reis en ik ben benieuwd naar jullie avonturen, liefs Marleen