We mogen weer aftellen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu We mogen weer aftellen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

We mogen weer aftellen

Door: Johan en Martin

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

27 April 2014 | Nederland, Almere Stad

Hoi allemaal,

Na onze fantastische reis door Canada van vorig jaar augustus/september hebben we weer een nieuwe bestemming om naar uit te gaan kijken. We gaan aftellen naar 23 mei aanstaande, want dan mogen we naar China!!! We gaan in een prive rondreis kris kras door dit inmens grote land reizen. Zo zullen we starten in Chengdu en eindigen in Shanghai. Maar tussen deze twee grote steden door zullen we ook het rustige China gaan meemaken tussen alle rijstvelden en gebergten. En natuulijk mag de hoofdstad Beijing met de grootste trekpleister van China, de grote muur, niet ontbreken.

We hopen dat jullie ons weer op de voet zullen volgen vanaf de 23e mei, want wij zijn er al helemaal klaar voor...

Veel liefs,

Johan en Martin

• 27 April 2014 - 10:30

Tonny Tolenaars:

LIEVE JOHAN EN MARTIN,

WAT EEN GEWELDIGE VAKANTIE GAAN JULLIE WEER TEGEMOET.

IK GA JULLIE ZEKER WEER OP DE VOET VOLGEN EN GENIETEN VAN JULLIE

MOOIE EN UITGEBREIDE REISVERSLAG.

VEEL SUCCES EN PLEZIER ALVAST TOEGEWENST MET DE VOORBEREIDINGEN!!

DAG LIEVE BOYS. TONNY XXXX

• 27 April 2014 - 11:21

JOSEE:

hoop weer op prachtige verhalen en foto's van jullie kan ik ook canada nog ergens terug vinden

• 27 April 2014 - 11:22

Josee:

heb het al gevonden

• 27 April 2014 - 11:33

Janie:

Ja hoor daar gaan ze straks weer en wij volgen ze overal ik zeker dikke kus xxx

• 27 April 2014 - 12:18

Willemien:

Lieve jongens, ik kijk er weer naar uit!

• 27 April 2014 - 15:49

Jan&Hennie:

Geweldig wat jullie gaan doen !!doe voorzichtig maar vooral geniet ervan !!

• 27 April 2014 - 17:50

Emily:

一路平安

• 09 Mei 2014 - 17:08

Roeland En Hans:

嗯,我讀過的文章。我沒有得到足夠的,花了這麼多錢喝茶,一個小腦袋pandaatje撫摸,並在商店,在那裡他們沒有你的尺寸反正購物。只要做一次,反正在刀刃上,花了一個下午在阿蒂斯和蜂巢和轉儲的錢在基金,其餘為境況不佳的駕駛教師(人數可以從我的要求。)

vrij vertaald:

Ń, wǒ dúguò de wénzhāng. Wǒ méiyǒu dédào zúgòu de, huāle zhème duō qián hē chá, yīgè xiǎo nǎodai pandaatje fǔmō, bìng zài shāngdiàn, zài nàlǐ tāmen méiyǒu nǐ de chǐcùn fǎnzhèng gòuwù. Zhǐyào zuò yīcì, fǎnzhèng zài dāorèn shàng, huāle yīgè xiàwǔ zài ā dì sī hé fēngcháo hé zhuǎn chǔ de qián zài jījīn, qíyú wèi jìngkuàng bù jiā de jiàshǐ jiàoshī (rénshù kěyǐ cóng wǒ de yāoqiú. )

nou ja, jullie snappen het wel, toch ?