Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Door: Johan Wijkstra

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

01 Maart 2017 | Nederland, Almere Stad

Hey lieve allemaal!

He?, een reisverslag? Gaan ze nu weer weg? Ja ja.... We gaan en mogen weer!!!

Zijn we normaal toch echt meer van het lange voorbereiden van een reis, dit jaar hebben we ervoor gekozen om een keer snel te vertrekken en meerdere korte vakanties te doen. We beginnen niet met de minste... India... Het land wat al heel lang op onze Bucket List staat.Over een kleine drie weken is het al zover. Van 20 maart tot en met 31 maart 2017 zullen we in een privé rondreis de gouden driehoek plaatsen Delhi (Old en New), Jaipur en Agra bezoeken. Ook zullen we drie dagen op safari gaan in het Ranthambore National Park.

Eigenlijk net terug uit het prachtige Australië mogen we ons nu dus verheugen op India. We are blessed!

We zijn druk bezig met de visums te regelen. Net als bij onze reizen naar Indonesië en China moet je voor dit land een apart visum in je paspoort hebben om binnen te mogen komen. Een hele papierhandel, maar we moeten er wat voor over hebben.

We kijken er enorm naar uit om te vertrekken en kunnen niet wachten om het Indiase leven te zien en te beleven, en hopelijk vangen we een glimp op in het Ranthambore NP van de met uitsterven bedreigde tijger...

Reizen jullie weer gezellig mee?

Veel liefs,

Johan en Martin de Traveljunkies

• 01 Maart 2017 - 13:47

Sandy Tim Jesper En Celine:

Yeah!!!een nieuw vlaggetje erbij op de kaart.We gaan met plezier jullie volgen dikke xxx van ons

• 01 Maart 2017 - 14:21

Haronsel:

nee he, jezus waar doen jullie het van. een iedere ander heeft 12 maanden nodig om financieel weer op krachten te komen.

maar jullie, ho maar. smijten met dat geld, jullie hebben vast de een of andere suikeroom om dit allemaal te bekostigen, dat jullie daarmee ieders ogen uitsteken interesseert jullie niets zeker.

en waarheen ? India, wat mot een mens daar?

de hele dag rijst eten en dan als toetje voor een Bengaalse tijger dienen, nou jullie liever dan wij.

maar vooruit we zullen wel weer ons best doen om het te volgen, passen jullie wel op dat jullie geen boeddhisten worden, anders moet je de hele dag met een oranje bedlaken om op pad.

we gaan het meemaken.

• 01 Maart 2017 - 15:07

Willemien:

Wat een geweldige reis lijkt mij dat!!!
    Wens jullie heeeeeel veeeeeel plezier !!!
    Xxx

• 17 Maart 2017 - 22:09

TONNY:

HOI LIEVE JOHAN EN MARTIN,

NATUURLIJK REIS IK WEER GEZELLIG MET JULLIE MEE.

EN IK BEN WEER ZEER BENIEUWD NAAR JULLIE BELEVENISSEN.

HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET MAAR LEKKER VAN DEZE MOOIE VAKANTIE.

DIKKE KUS EN LIEFS VAN TONNY. XXXX