Laat de reis maar beginnen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu Laat de reis maar beginnen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

Laat de reis maar beginnen

Door: Johan Wijkstra

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

19 Maart 2017 | Nederland, Almere Stad

Hoi lieve allemaal!

Morgen is het zover! Dan reizen we af naar het veelzijdige en drukke India. De visums zijn geregeld dus we mogen het land binnen.

We vliegen om 11:20 uur met Jet Airways rechtstreeks van Schiphol naar Delhi waar we om 23:55 uur plaatselijke tijd zullen aankomen. De vlucht zal net iets meer dan 8 uurtjes duren.

De volgende ochtend begint onze privé rondreis en zullen we Delhi onveilig gaan maken. Ons hele schema is ongeveer als volgt:

Amsterdam-Delhi
Delhi
Jaipur
Ranthambore National Park
Agra
Delhi
Delhi-Amsterdam

Op donderdag 30 maart zullen we om 08:00 uur weer landen op Schiphol, maar daar willen we nog lang niet aan denken. We gaan proberen om elke dag een verslag te plaatsen van onze belevenissen als we overal WiFi hebben.

Nu straks eerst lekker slapen en ons rustig voorbereiden op wat komen gaat.

We zijn er klaar voor, jullie ook?

Lets go to INDIA!!!

• 19 Maart 2017 - 19:42

Rebecca En Stefan :

Have fun boys!!

Dikke x van ons

• 19 Maart 2017 - 19:43

Sandy Tim Jesper En Celine :

Hey lieffies een hele goede reis en heel veel plezier!!hopelijk spotten
    jullie de tijger!!!xxx

• 19 Maart 2017 - 19:53

Annemarie:

Goede reis en Heel veel plezier!
    Geniet maar lekker!
    Xx

• 19 Maart 2017 - 19:55

Diana:

Fijne reis en geniet vooral.
    Ik kijk al uit naar het 2e verslag.
    Toedeloe !!!

• 19 Maart 2017 - 20:00

Tonny:

Hey lieve Johan en Martin,

Ik wens jullie een fantastische vakantie toe.

Ben weer benieuwd naar alle mooie reisverslagen en foto's.

En natuurlijk blijf ik jullie weer trouw volgen.

Geniet maar lekker van deze geweldige vakantie.

Veel plezier en een hele goede reis.

Liefs van Tonny. XXXX

• 19 Maart 2017 - 22:21

Willemien :

Heel veel plezier en een goede vlucht!
    Xxx

• 20 Maart 2017 - 00:27

Haronsel:

Goden zij geprezen, zak ma zegge, tot en met de dertigste rust, nou ja rust, iedere dag weer op internet kijken waar jullie nu weer in verzeild zijn geraakt.

Jullie vliegen met wie "jet-airways" nog nooit van gehoord, een of andere Indiase prijsvechter zeker, dat er per stoel touwtjes zitten om de vleugels in beweging te houden, hopen op een veilige vlucht dan maar.

Wel genoeg pilletjes bij jullie tegen de buikloop hoop ik, anders wordt het alleen maar een nachtmerrie.

Maar we gaan het weer beleven.

Johan, Martin maak er een mooie tocht van dat jullie het idee hebben dat jullie vijf weken weg zijn, en maak er maar weer een spannend verslag van.

Have fun daar.

n.b. en wij vinden het ook zo gezellig om alle berichtjes te lezen, die de medevolgers plaatsen.

• 20 Maart 2017 - 07:12

Janiel:

Lieverd heel veel plezier geniet ervan dikke kus xxx

• 20 Maart 2017 - 10:14

Joke:

Hey daar,
    Genieten jullie er van. Ga jullie volgen.

• 20 Maart 2017 - 13:48

Ger Stobbe:

Doen jullie je best daar en denk om de koeien. Veel plezier en geniet ervan. Johan veel schrijven