Op weg naar Ijsland... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu Op weg naar Ijsland... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Johan en Martin - WaarBenJij.nu

Op weg naar Ijsland...

Blijf op de hoogte en volg Johan en Martin

22 Juni 2018 | Nederland, Almere Stad

Hoi lieve allemaal,

Vandaag gaat onze grote vakantie van 2018 beginnen met de vlucht naar Reykjavik.
Na het overlijden van Martins moeder afgelopen week zijn de “normale” gevoelens voor een vakantie bij ons nog niet aanwezig. Een reis met een zwart randje, maar we gaan wel proberen om er iets moois van te maken in IJsland en Amerika.

Het zal een reis worden met een zwaarder gevuld rugzakje als ooit. Maar we nemen er alles in mee. We zullen als het goed is langs, en bij mooie plekken komen, daar we weer veel natuurparken gaan bezoeken. Langzaam aan zullen we misschien tijdens de reis het rugzakje wat kunnen verlichten door de nare momenten er uit te laten en de mooie momenten na de reis weer terug mee te nemen naar Nederland.

We zullen in drie weken tijd eerst IJsland en dan Amerika gaan bezoeken. Amerika is voor ons allang geen onbekend terrein meer, maar IJsland is voor ons helemaal nieuw. De weersvoorspellingen beloven veel regen voor IJsland en zullen het beeld wat we vooraf hebben van grove natuur met geisers, bergen, lavavelden, gletsjers en puinwoestijnen misschien dus goed weergeven. We zullen beginnen in Reykjavik en daar zes dagen later ook weer vertrekken richting Amerika.

In ons zo geliefde Amerika zullen we beginnen in Seattle in het Noord Westen. Voor ons een totaal nieuw gebied om te gaan ontdekken met verschillende staten die we nog niet eerder hebben bezocht. We gaan diverse Nationale Parken bezoeken en zullen eindigen in de stad waar alles blijft wat er gebeurt, Crazy and Lovely Las Vegas!

Morgenavond zullen we als het goed is onze eerste belevenissen met jullie delen, maar gaan we ons nu eerst klaar maken voor de vlucht naar Reykjavik. Martins broer Ruud zal ons straks ophalen om naar Schiphol te brengen, waar we om 18.30 uur zullen vertrekken met WOW-Air naar IJsland.

We hopen dat iedereen weer met ons mee reist en een beetje mee geniet van onze dubbele reis.
Wij gaan er in ieder geval proberen een mooie tijd met z’n tweetjes van te maken. Tot snel vanuit IJsland!

Veel liefs,

Reisjunkies Johan en Martin

• 22 Juni 2018 - 09:23

Roderik:

Gecondoleerd heren :(

• 22 Juni 2018 - 09:40

Tonny:

Lieve Johan en Martin,

Ja, jullie avontuur gaat vandaag weer beginnen.

Het waren twee hele zware en verdrietige weken voor jullie.

Ik hoop dat een andere omgeving jullie een beetje rust en afleiding zullen geven.

Ik zal jullie reisverslagen weer met veel interesse gaan lezen.
    Verheug mij nu al op de leuke en bijzondere belevenissen.

Hele mooie weken toegewenst en een goede reis jongens.

Veel liefs en kus van Tonny. XX

• 22 Juni 2018 - 09:52

Haronsel:

okay boys, let's go.

zoals jullie weten zijn wij altijd heel geïnteresseerd in jullie reisjes.
    dat jullie een zware rugzak meenemen is niet zo vreemd na al die jaren zorg.
    maar bedenk maar zo, het wordt jullie allemaal gegund door iedereen die jullie achterlaten

Een heel goeie trip naar IJsland, enne neem een pluutje en een wolletje extra mee (je weet het nooit).

De vooruitzichten voor de komende dagen zijn daar nat en koud ( hier vanaf zondag 29 graden).

hier houden we het maar even bij, speciaal voor de medevolgers, de komende dagen zijn wij ook even op stap, dus weet ik niet of ik de tijd heb om te reageren, maar dat komt dan wel als we weer thuis zijn.

hoe dan ook, geniet van al dat moois en zorg dat de rugzak alleen nog maar mooie dingen heeft als jullie terugkomen.

• 22 Juni 2018 - 15:01

Stefan En Rebecca:

Lieve mannen,

Mooi omschreven, zo met dat rugzakje... Wij hopen ontzettend dat er plaats is voor mooie nieuwe herinneringen. Geniet, met af en toe een traan....

X

maar hoop dat jullie daar weer mooie herringen gaan maken

trots op jullie veel liefs xxx

• 23 Juni 2018 - 09:29

Ger :

Natuurlijk begrijpt iedereen dat jullie nog niet in vakantie
    stemming zijn, maar er komen momenten dat jullie toch gaan genieten. En dat is niet anders want zoals gezegd “ de wereld draait door” en ook jullie wereld. Fijne vaksntie